به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای هیرمند» به نقل از روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدحسن محمدی، بیان کرد: با راهاندازی دستگاه سیتیاسکن جدید در مجموعه اورژانس این مرکز درمانی، بیماران بدون نیاز به جابهجایی و در کوتاهترین زمان ممکن خدمات تصویربرداری دریافت خواهند کرد که این موضوع نقش مهمی در تسریع روند تشخیص و درمان، بهویژه در بیماران ترومایی و بدحال، دارد.
وی افزود: برای خرید این دستگاه حدود ۷۰ میلیارد تومان و برای تجهیز و بهسازی فضای استقرار آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این مرکز به طور متوسط روزانه به بیش از ۴۵۰ بیمار اورژانسی خدمات ارائه میکند و بخشی از این بیماران نیازمند انجام خدمات پاراکلینیکی، بهویژه سیتیاسکن است.
انتهای خبر/















