• امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

سی‌تی‌اسکن پیشرفته اورژانس خاتم‌الانبیای زاهدان افتتاح شد

  • کد خبر : 13434
  • 07 تیر 1405 - 20:03
سی‌تی‌اسکن پیشرفته اورژانس خاتم‌الانبیای زاهدان افتتاح شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: با بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته در اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، بیماران بدون نیاز به جابه‌جایی خدمات تصویربرداری دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای هیرمند» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدحسن محمدی، بیان کرد: با راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در مجموعه اورژانس این مرکز درمانی، بیماران بدون نیاز به جابه‌جایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات تصویربرداری دریافت خواهند کرد که این موضوع نقش مهمی در تسریع روند تشخیص و درمان، به‌ویژه در بیماران ترومایی و بدحال، دارد.

وی افزود: برای خرید این دستگاه حدود ۷۰ میلیارد تومان و برای تجهیز و بهسازی فضای استقرار آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این مرکز به طور متوسط روزانه به بیش از ۴۵۰ بیمار اورژانسی خدمات ارائه می‌کند و بخشی از این بیماران نیازمند انجام خدمات پاراکلینیکی، به‌ویژه سی‌تی‌اسکن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://avayehirmand.ir/?p=13434

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.