به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای هیرمند به نقل از روابط عمومی اداره هلال احمر هیرمند، علیرضا شهرکی فرماندار هیرمند، شیرزاد کمالی مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان، معاونین فرماندار، مهدی سرابندی بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان، با حضور در محل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و جبهه «پویش ایران ما»، ضمن بررسی نحوه خدمترسانی به مسافران و روند جمعآوری کمکهای مردمی، از تلاشهای بیوقفه داوطلبان، امدادگران، مربیان و جوانان هلالاحمر تقدیر و تشکر کردند.
انتهای خبر/















