به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای هیرمند به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند، در راستای استمرار نظارتهای بهداشتی و تضمین سلامت مواد مصرفی شهروندان، مدافعان سلامت این شهرستان با گشتزنی مستمر در اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، گامی مؤثر در جهت ارتقای شاخصهای بهداشتی برداشتهاند.
در همین راستا و با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به سلامت عمومی، این عوامل نظارتی موفق شدند ۴۷ کیلوگرم از اقلام فاسد و تاریخگذشته را جمعآوری نمایند.
این اقدام قاطعانه بیانگر تعهد جدی شبکه بهداشت در صیانت از سلامت همشهریان و برخورد قانونی با متخلفان اصول بهداشتی است.
انتهای خبر/















