• امروز : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
0
جانشین ‌فرمانده ‌انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زابل

  • کد خبر : 13327
  • 05 تیر 1405 - 21:46
کشف ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زابل
جانشین ‌فرمانده ‌انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه‌ کاميون ‌‌کشنده حامل سوخت قاچاق شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای هیرمند» به نقل از خبرگزاری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار علیرضا دلیری بیان کرد: مأموران پلیس شهرستان زابل در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون کشنده مقدار ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از نوع بنزین به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و راننده متخلف نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://avayehirmand.ir/?p=13327

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.